Keskustelut
Toiminnot
Kaikki palstat / Kuvablogi.com / Kuvia etsimässä...
| Kirjoittaja | Viesti | |
| crystalline | 9.6.2008 17:49 Kuvia etsimässä... | |
![]() Viestejä: 3 Rekisteröitynyt: 3.10.2007 |
Olen miettinyt itsekseni (ehkä vähän hassua asiaa), että miten löytäisin kauniita, taiteellisia, tyylikkäitä ja jonkinlaisella ammattitaidolla otettuja kuvia kuvablogista? Koska sellaisia en ole löytänyt tagien avulla. Ja vaikea lähteä etsimään jotain , mikä ei ole tavallaan konkreettista ( kuten "koira tai maisema") ?! Toivottavasti joku osaisi antaa jotain ideoita :) |
|
| crystalline | 11.6.2008 18:31 Kuvia etsimässä... | |
![]() Viestejä: 3 Rekisteröitynyt: 3.10.2007 |
Tämän luettuasi voit myös ehdottaa omia kuviasi minun katseltavaksi, jos uskot asettuvasi suunnilleen kategoriaan :) (olen myös iloinen jos käyt katsomassa minun kuviani ja mahdollisesti jotain mainintaa jättämässä!) |
|
| Sneak | 11.6.2008 19:59 Kuvia etsimässä... | |
![]() Viestejä: 35 Rekisteröitynyt: 3.8.2006 |
Olen miettinyt itsekseni (ehkä vähän hassua asiaa), että miten löytäisin kauniita, taiteellisia, tyylikkäitä ja jonkinlaisella ammattitaidolla otettuja kuvia kuvablogista? Kahlaamalla, kahlaamalla ja kahlaamalla. Väheksymättä kuvablogia, netin syövereistä löytyy myös uskomattoman paljon edellä mainitsemiasi kuvia. Huonona puolena noita etsiessä ja katsoessa on se ajankulu. Muutama tunti ei meinaa riittää millään. :) |
|
| Late-X | 12.6.2008 10:00 Kuvia etsimässä... | |
![]() Viestejä: 21 Rekisteröitynyt: 8.8.2006 |
Moro vaan. Samoilla linjoilla olen Sneakin kanssa, voi olla että menee iltoja ettei yhtään huippukuvaa satu eteen mutta toisaalta, jokainen meistä näkee sen "kauniin, taiteellisen, tyylikkään yms" kuvan eri tavalla. Mutta sitä olen monesti miettinyt että jos saisi kuvablogin pidettyä sellaisena "nappiosumien" julkaisupaikkana...eli pystyttäisiin jättämään ne tärähtäneet, sumeat, mitään esittämättömät kuvat pois niin niiden huippukuvien löytyminen olisi helpompaa. Ja tiedän että joku joka tämän kirjoituksen lukee, vetää herneet nokkaansa...jonkun mielestä se tärähtänyt, valottunut kuva on se rakkain kuva mutta koettakaa ymmärtää mitä tarkoitin. | |
| ToniL | 12.6.2008 11:12 Kuvia etsimässä... | |
![]() Viestejä: 30 Rekisteröitynyt: 28.11.2007 |
Etsimällä löytyy Kuvablogistakin ensiluokkaisen oloisen otoksia. Mieleeni on jäänyt esimerkiksi tuo viikon kuva parin viikon takaa, missä heinät pilkistävät vedestä. Kuvablogi on selkeästi harrastelijasivusto, jonka käyttäjäkunta vaihtelee vasta-alkajista puoliammattilaisiin. Näistä ei paljon muita löydäkään kuin etsimiäsi, näin luulen: http://photo.net/ http://www.photosig.com |
|
| Popsi | 12.6.2008 15:30 Kuvia etsimässä... | |
![]() Viestejä: 27 Rekisteröitynyt: 30.12.2007 |
Samaa olen itsekin miettinyt, mutta etsivä löytää :) | |
| TuroS | 12.6.2008 16:00 Kuvia etsimässä... | |
![]() Viestejä: 12 Rekisteröitynyt: 25.7.2006 |
Mielestäni kannattaa katsoa 'Kuvat' kohdasta 'Viikon kuvat' ja 'Mielenkiintoisia kuvia' Ainakin minun mielestäni siellä on tyylikkäitä kuvia. Hyvän kuvan kuvaajalta löytyy usein muitakin hyviä, katsomalla esim kuvaajan valopöytää tai satunnaisia kuvia. Mieleiset kuvaajat sitten vaan suosikeihin. |
|
| ahtileh | 4.8.2008 11:26 Kuvia etsimässä... | |
![]() Viestejä: 90 Rekisteröitynyt: 10.11.2007 |
Olen miettinyt itsekseni (ehkä vähän hassua asiaa), että miten löytäisin kauniita, taiteellisia, tyylikkäitä Kyllähän niitä löytyy nimellä, huono puoli etsinnässä on että moni on jättänyt nimeämeämättä kuvansa, muuten homma oliskin helppoa.. Mutta kuvakalenterin käyttö kannattaa, samoin selaa päivän kuvat siinä onkin hommaa |
|