Hyppää sisältöön

Kaikki palstat / Kuvablogi.com / In Real Life?

KirjoittajaViesti
Late-X3.6.2008 08:57 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
8.8.2006
No olipas fiksu aloitus/otsikko
Mietiskelin tuossa päivänä muutamana että kuinka moni kuvablogin rekisteröitynyt/aktiivinen käyttäjä on tavannut toisia käyttäjiä ihan oikeassa maailmassa?
Jos on niin kertokaa onko tapaamiset olleet onnistuneita/kaikkea muuta kuin hauskoja?
Onko teillä ollut mitään järjestettyjä tapaamisia vai ovatko tutut olleet tuttuja jo ennen kuvablogia?
ToniL3.6.2008 12:50 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
28.11.2007
En ole tavannut ketään muuta kuin puolisoni, enkä tunne ketään täältä "tosielämässä". Erään toisen palstan väen kanssa olin tapaamisessa 1,5 vuotta sitten. Se oli hauska kokemus, kun ei joukossa ollut edes yhtään sekopäätä.
Popsi3.6.2008 15:30 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
30.12.2007
Hassua, eilen illalla ajattelin samaa :D

Minäkään en ole tavannut kuin puolisoni. Parin muun keskustelufoorumin tapaamisissa olen ollut muutaman kerran, ja aina ovat olleet oikein leppoisia ja mukavia kohtaamisia.
Tuntematon17.7.2008 22:44 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
-
Mun tutut on tuttuja aikaa ennen Kuvablogia ja ketään tätä kautta "tutuksi" tullutta en ole täältä tavannut. Olipa oudon kuuloinen lause. :)
ahtileh15.8.2008 16:58 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
10.11.2007
Enpä ole nähnyt ketään ennen enkä jälkeen kuvablogin, mutta nyt tiedän suunnilleen missä kukin asuu ja millä kuvaa..hah
Jonte18.8.2008 22:03 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
6.1.2008
Eipä ole tullut ainakaan tietoisesti ketään täältä tavattua. Pikaviestitoiminnon puuttuminen varmaan hillitsee kontaktien syntymistä.
Late-X19.8.2008 20:23 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
8.8.2006
Pikaviestitoiminnon puuttuminen varmaan hillitsee kontaktien syntymistä.

...niin, mitä mieltä te olette...pitäiskö kuvablogissa olla jonkinmoinen pikaviestisysteemi lisänä?
Popsi19.8.2008 21:08 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
30.12.2007
Njaa... ei kai tää mikään treffipalsta kuitenkaan oo? ;) No, voisihan sellainen pikaviestinamiska ollakin, mutta mihin tarkoitukseen? Sähköpostitse voi kai tutustua intiimimmin jos haluaa?

Ehkä kaipaisin jotain muutosta kommenttiosioihin siinä mielessä, kun olen havainnut, että joskus juttu luistaa, niin on hieman hankalaa aina etsiä se kuva missä on sananvaihto meneillään. Tokihan sen löytää omasta Kommentit-osiosta, mutta kai sen voisi helpommaksikin tehdä(?)
ToniL19.8.2008 21:21 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
28.11.2007
En tiedä pitäisikö, mutta ainakin voisi. Se voisi olla tarpeen silloin, jos juttu sattuu luistamaan ja haluaa rupatella. Tosin ihmiset voivat tietysti eemeleidensä kautta saada toisiinsa yhteyden, jos haluavat. En oikein usko, että tällainen systeemi olisi kovin nopea ja muutenkaan hyvä tässä web-ympäristössä. Tämä ei mikään moite tälle palvelulle. Tuskin kuitenkaan jollekin meselle pärjää, jos tekee mieli lirkutella tms.
Sneak20.8.2008 20:32 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
3.8.2006
En oikein usko, että tällainen systeemi olisi kovin nopea ja muutenkaan hyvä tässä web-ympäristössä.

Helpompi tapa tosiaan on IRC, jossa mukavasti alan harrastajat pystyvät keskustelemaan sopivilla kanavilla asiasta ja hieman asian vierestäkin. Myöskin yhdessä kaikkien kanssa tai sitten privaatisti kahdestaan, jos jotain arkaluonteisempaa asiaa on.

Kanavia sitten löytyy laidasta laitaan. Itse olen tykästynyt käyttämään ircciä ihan sen helppouden ja nopeuden vuoksi.
Tuntematon20.8.2008 23:08 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
-
Pikaviestitoiminnon puuttuminen varmaan hillitsee kontaktien syntymistä.

...niin, mitä mieltä te olette...pitäiskö kuvablogissa olla jonkinmoinen pikaviestisysteemi lisänä?

Joo, pitäisi. Olisi ollut parikin kertaa käyttöä moiselle kun en viitsi alkaa maililla lähestymään vain sanoakseni neljää sanaa. :)
Jonte21.8.2008 09:11 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
6.1.2008
Monesti haluaisi vastata kommenttiin, jossa esim. pohditaan kuvaan liittyvää asiaa. Siihen pikaviesti olisi hyvä tapa. Omaa kuvaa kommentoiden vastaaminen on vähän tylsää.
ahtileh24.8.2008 10:39 In Real Life?
Rekisteröitynyt:
10.11.2007
Jännä juttu, mutta minne on kadonnut Nina999 ??

Hänellä on tälläkin palstalla kaksi viestiä, mutta ei enaa logoa (avatar)